800 بازدید دانلود انیمیشن
اشتراک گذاری

انیمیشن گوفی: خیلی مسخره An Extremely Goofy Movie 2000 دوبله فارسی + دانلود و تماشا

انیمیشن گوفی خیلی مسخره

یه فیلم خیلی مسخره (به انگلیسی: An Extremely Goofy Movie) نام انیمیشنی زیبا و جذاب محصول مشترک دو کشور آمریکا و استرالیا در سبک انیمیشن و ماجراجویی به کارگردانی داگلاس مک کارتی است که در سال ۲۰۰۰ میلادی منتشر شد. این انیمیشن دیدنی و پرطرفدار موفق شده است امتیاز ۶.۴ را از سایت معتبر IMDB کسب نماید. صداپیشگانی چون جیسون مارسدن، راب پائولسن، پائولی شُر و بیل فارمر در این انیمیشن به جای شخصیت های اصلی صحبت کرده اند. انیمیشن زیبای یه فیلم خیلی مسخره در تاریخ ۲۹ فوریه سال ۲۰۰۰ میلادی در کشور ایالات متحده آمریکا به نمایش عموم درآمده است.

داستان گوفی خیلی مسخره

“مکسی” (پسر گوفی) در دانشگاه قبول می شود و با رفتنش به دانشگاه گوفی (پدر مکسی) افسرده می شود اما بعد از مدتی تصمیم میگیرد او هم به دانشگاه برود که اتفاقا قبول هم می شود! او در دانشگاه باعث شرمساری مکسی می شود و یک سری سوء تفاهم‌ها پیش می آید که مکسی خیلی از دست پدرش ناراحت می‌شود و…

درباره گوفی

گوفی (Goofy) یک شخصیت کارتونی بامزه است که در سال ۱۹۳۲ (میلادی) در استودیوی والت دیزنی به وجود آمد. گوفی سگی است که خصوصیات انسانی دارد. او به لهجه جنوب آمریکا حرف می‌زند، و معمولاً بلوز یقه اسکی، جلیقه، کلاه شاپو و دستکش بر تن دارد. دانلد داک و میکی موس از نزدیکترین دوستان او هستند و یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تولید شده در شرکت والت دیزنی است. رفتار او ناخودآگاهانه و حساب نشده‌است. البته همیشه این طور رفتار نمی‌کند، رفتار شهودی دارد و باهوش است اگرچه رفتار خاص و منحصر به فردی نشان می دهد.

گوفی با نام Dippy Dawg در نمایشنامه میکی در سال ۱۹۳۲ (میلادی) کارتون پویانمایی شده ظاهر شد. مدتی بعد در همان سال گوفی با ظاهری جوان‌تر در The Whoopee Party ظاهر شد. در دهه ۱۹۳۰ گوفی همیشه یکی از سه گانه ای بود که دانلد داک و میکی موس در آن حضور داشتند.



یه نگاهی به این فیلم ها هم بنداز


سریال های ایرانی جدید رو دنبال میکنی؟

0 thoughts on “انیمیشن گوفی: خیلی مسخره An Extremely Goofy Movie 2000 دوبله فارسی + دانلود و تماشا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.