با عرض پوزش لینک های دانلود و پخش آنلاین بنا به درخواست تولید کننده اثر برداشته شد

لطفا برای تماشا و دانلود اثر از طریق لینک ذیل آنرا خریداری نمائید

https://download.salamcinama.ir/downloadf/B0Y0/6YvEp
 481,300 بازدید دانلود و خرید قانونی
اشتراک گذاری

سریال جیران قسمت دهم ۱۰ jeyran 10 + دانلود و تماشا کامل فصل اول

پخش آنلاین سریال (فیلم) جیران jeyran 2022

فیلم (سریال) جیران

جیران (jeyran  ,the love story of persian king) یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام, تاریخی ,عاشقانه, به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد و فتحی محصول سال ۲۰۲۲ است. تهیه‌کننده این مجموعه اسماعیل عفیفه می‌باشد.

پریناز ایزدیار در سریال جیران

نقشهای اصلی این سریال را پریناز ایزدیار در نقش خدیجه خانم تجریشی (جیران) (بازیگر فیلم متری شیش و نیم)، بهرام رادان نقش ناصرالدین شاه (بازیگر فیلم ایده اصلی) و امیرحسین فتحی نقش سیاوش (بازیگر فیلم درام ایرانی کشتارگاه) بازی میکنند. داستان جیران که در زمان قاجار رخ می دهد, به داستان عاشقانه جیران، ناصرالدین‌شاه و سیاوش می پردازد. پخش فصل اول این مجموعه از ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ از سرویس استریم ویدائو آغاز شد.

پنهان ز خشم شاه در این شب سیاه همایون شجریان

همایون شجریان خواننده تیتراژ سریال عاشقانه جیران به نام پنهان ز خشم شاه در این شب سیاه و گریه کن است. شجریان عنوان‌بندی پایانی سریال عاشقانه حسن فتحی را خوانده و فردین خلعتبری آهنگسازی آن را به عهده داشته‌است.

زمان (ساعت) و روزهای پخش سریال (فیلم) جیران

سریال جیران ,روزهای جمعه هر هفته ساعت ۸ صبح توسط سایت ویدائو پخش میشود.

پریناز ایزدیار در سریال جیران

سایر بازیگران فیلم (سریال) جیران

مریلا زارعی، امیر جعفری (درنقش میرزا آقاخان نوری), رویا تیموریان,مهدی پاکدل در نقش سلمان (بازیگر سریال هم گناه), رعنا آزادی ور (در نقش تاج الدوله), کتانه افشارنژاد, ستاره پسیانی (در نقش نقره), غزل شاکری (در نقش ملک زاده, خواهر شاه), مرتضی اسماعیل کاشی, هومن برق نورد (در نقش شازده بصیر), مهدی کوشکی, سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر, بهناز نازی, غلامرضا نیکخواه (بازیگر سریال طنز نیسان آبی), سیاوش چراغی پور, محمد شیری, حمیدرضا نعیمی, رضا جهانی, الهام نامی, نهال دشتی, سینا رازانی, بهنام شرفی, پاشا جمالی, حسن مؤذنی, نسرین نکیسا, محمد مژدهی, امیرعباس توفیقی, فرشید صمدی پور, عباس ظفری, راستین عزیزپور, علی اشمند, پرویز بزرگی و رضا داودوندی

فیلم (سریال) جیران نمره ۷٫۸/۱۰ در سایت IMDb به خود اختصاص داده است.

فیلم جیران

 

نقل قول سریال جیران

«زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…»

داستان کلی فیلم

مجموعه جیران داستان عاشقانه و تاریخی است که شش سال از زندگی ناصرالدین شاه چهارمین پادشاه قاجار را به تصویر می کشد. این ماجرا که در دوران پس از مرگ امیرکبیر است; داستان آشنایی و عشق شاه با جیران دختر روستایی (خدیجه خانم تجریشی) است. مجموع قسمت های این سریال تا حدود ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب به تصویر می‌کشد. پس از آنکه وی به ازدواج شاه درآمد، به سبب چشمان درشتش، شاه نام جیران بر او نهاد.

فیلم جیران

داستان قسمت ۱۰ سریال جیران

در قسمت هشتم سریال جیران, صدراعظم برای محکم‌تر کردن جایگاهش به فکر این است که ملک‌زاده را برای پسرش میرزا کاظم خواستگاری کند. سیاوش هم به قراول خانه بر می‌گردد و قرار است جزو ملازمان شاه به شکار بروند. جیران که به این موضوع پی می‌برد نگران می‌شود. آیا سیاوش نقشه‌ای دارد؟



یه نگاهی به این فیلم ها هم بنداز


سریال های ایرانی جدید رو دنبال میکنی؟

24 thoughts on “سریال جیران قسمت دهم ۱۰ jeyran 10 + دانلود و تماشا کامل فصل اول

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.